Sabtu, 15 Agustus 2015

Suami yang Miskin

Seorang isteri marah pada suaminya untuk kesekian kalinya.
Dapatkan Sample GRATIS Produk sponsor di bawah ini, KLIK dan lihat caranya

Mandikan Kucing

Seorang budak lelaki berusia lingkungan 8 tahun membeli sekotak sabun dari sebuah kedai runcit...

Pekedai: Banyak sangat ke pakaian yang hendak dibasuh?
Dapatkan Sample GRATIS Produk sponsor di bawah ini, KLIK dan lihat caranya

Nasib Peragut

PONTIAN - 18/10/12, Nasib malang kepada 2 peragut yang telah berjaya ditangkap oleh penduduk kampung kayu ara pasong, menurut saksi, hj manan jalil 48, salah seorang penduduk tempatan yang berang dengan kedua-dua peragut telah membawa keluar parang tajam yang berkilat untuk menetak leher peragut tersebut.
Dapatkan Sample GRATIS Produk sponsor di bawah ini, KLIK dan lihat caranya

Ambil Gambar


Pada suatu hari, Abu berada di dalam bas untuk ke bandar. Dia memegang sekeping gambar. Tiba-tiba, gambar itu pun terjatuh di bawah kain seorang makcik.
Dapatkan Sample GRATIS Produk sponsor di bawah ini, KLIK dan lihat caranya

Peguam Dan Saksi

Di dalam sebuah sebuah mahkamah yang sedang membicarakan kes pembunuhan. Seorang peguam sedang menyoal seorang saksi penting.
Dapatkan Sample GRATIS Produk sponsor di bawah ini, KLIK dan lihat caranya

Pukul Anak

Seorang nenek memukul bontot cucunya yang telah melakukan perbuatan yang tak sepatutnya...
Dapatkan Sample GRATIS Produk sponsor di bawah ini, KLIK dan lihat caranya

Tujupakale


Suatu hari di kedai mamak, seorang lelaki bertanya kepada seorang mamak yang bekerja di situ..
Dapatkan Sample GRATIS Produk sponsor di bawah ini, KLIK dan lihat caranya

Contoh surat rasmi untuk tambah kuota

Dapatkan Sample GRATIS Produk sponsor di bawah ini, KLIK dan lihat caranya

Jawapan kepada permohonan menambah kuota

Kepada:

En. Md. Ali bin Abd Aziz

Surat daripada pihak tuan adalah dirujuk. Dukacita dimaklumkan, saya menolak permohonan berkenaan dengan hujah-hujah berikut.

Oooo..patutla asyik dok nyanyi lagu 'Madu Tiga', rupa-rupanya 'nak penuhkan kuota' la ye? Berani nampak? Ni bukan kuota bumiputera yang wajib kena penuh!

Sapa perempuan tak sedar diri tu, dah tak ada lelaki lain ke dalam dunia ni?

Ni la perangai jantan, nak kahwin punya fasal semua duit simpanan dia sanggup habiskan. Dulu kata duit ASB tu untuk masa depan, rupanya untuk bini masa depan.

Abang kata untung dua-dua pihak? Cantik muka abang...ingat niaga barang ke! Cuba cakap sapa yang akan untung? Abang ke, saya?

Mak hoi! Sedapnya mulut kata saya tong drum habis tu yang abang tu   mandi kaki pun tak nampak, jalan baru lima langkah dah penat, badan pun dah macam kungfu panda ada hati nak kahwin lain konon.

Kongsi? Abang ingat ni kereta ke?

Apa syif-syif? Ni bukan kerja kilang la!

Cewah-cewah nak dibalas dengan senyuman penuh keikhlasan konon, kalau abang berani balik la rumah, kita tengok sapa yang nak senyum sapa yang nak meraung.

Oleh itu, permohonan tuan ditolak dan untuk makluman tuan, pihak saya sudah menyediakan segala peralatan untuk 'peperangan', itu pun kalau tuan berani untuk pulang ke rumah.

Terima kasih,

Sedia 'berperang' demi mempertahankan rumahtangga

Yang ikhlas Menjawab,
Norihah bt Ali
Baca juga 30 Ilmu Pelet Wanita ampuh sangat
Dapatkan Sample GRATIS Produk sponsor di bawah ini, KLIK dan lihat caranya

10 perkara yang saya tahu pasal awak

Dapatkan Sample GRATIS Produk sponsor di bawah ini, KLIK dan lihat caranya