KLIK UNTUK MENDAPATKAN

MINYAK PELET

Jangan Minum Susu di Dalam Bas

Jangan Minum Susu di Dalam Bas - Hallo semuanya cerita, Pada halman artikel yang kamu baca saat ini dengan judul Jangan Minum Susu di Dalam Bas, saya sudah mempersiapkan artikel agar menarik. dan mudah-mudahan isi postingan Artikel cerita lucu, yang kami tulis kali ini bisa anda nikmati. ok, selamat membaca dan tersenyum bahagia.

Judul : Jangan Minum Susu di Dalam Bas
link : Jangan Minum Susu di Dalam Bas

Baca juga


Jangan Minum Susu di Dalam Bas


Semaun satu hari menaiki bas dan duduk di sebelah seorang ibu muda dan seksi. Ibu muda itu sedang ingin menyusu anaknya namun anaknya menolak. "Cepat minum, kalau adik tak nak minum mama bagi abang sebelah minum,"si ibu memujuk anaknya.


10 minit berlalu namun anaknya masih juga tidak mahu minum. "Kalau adik tak nak minum mama bagi betul kat abang sebelah ni,"pujuk si ibu lagi. Semaun yang dari tadi nampak gelisah lalu berkata "Akak tolong buat keputusan cepat, saya sudah mahu turun lagi 2 simpang di hadapan. --- sumbangan: Srox Baca juga 30 Ilmu Pengasihan Ampuh


Sekian Artikel Jangan Minum Susu di Dalam Bas

Semoga artikel Jangan Minum Susu di Dalam Bas dipostingan kali ini, mudah-mudahan bisa menceriakan hari-hari anda. baiklah, sampai jumpa lagi di postingan artikel kami lainnya.

Anda saat ini sedang membaca artikel Jangan Minum Susu di Dalam Bas dengan alamat link https://ceritalucu-nya.blogspot.com/2015/08/jangan-minum-susu-di-dalam-bas.html

0 Response to "Jangan Minum Susu di Dalam Bas"

Posting Komentar

FOLLOW FB PAGE

Nonton Film Gratis
Diberdayakan oleh Blogger.