KLIK UNTUK MENDAPATKAN

MINYAK PELET

Nasib Peragut

Nasib Peragut - Hallo semuanya cerita, Pada halman artikel yang kamu baca saat ini dengan judul Nasib Peragut, saya sudah mempersiapkan artikel agar menarik. dan mudah-mudahan isi postingan Artikel cerita lucu, yang kami tulis kali ini bisa anda nikmati. ok, selamat membaca dan tersenyum bahagia.

Judul : Nasib Peragut
link : Nasib Peragut

Baca juga


Nasib Peragut

cerita dewasa
PONTIAN - 18/10/12, Nasib malang kepada 2 peragut yang telah berjaya ditangkap oleh penduduk kampung kayu ara pasong, menurut saksi, hj manan jalil 48, salah seorang penduduk tempatan yang berang dengan kedua-dua peragut telah membawa keluar parang tajam yang berkilat untuk menetak leher peragut tersebut.

Bagaimanapun perbuatannya sempat dihalang oleh orang ramai. Namun ketika peragut itu ditangkap, saksi mengatakan tidak ada barang berharga ditemui.

Salah seorang penduduk tempatan juga merupakan ketua kampung berang kepada peragut itu telah memerintah anak buahnya menyembelih kedua-dua peragut ini. Kaki-kaki peragut diikat sambil bertakbir, kedua-dua peragut telah sembelih peragut tanpa rasa belas kasihan.

Darah menyembur keluar, namun tiada penduduk menghalang perbuatan tersebut, kerana yang disembelih itu ialah seeokor kambing dan sesekor lembu yang meragut rumput disembelih untuk hari raya korban...

SALAM AIDIL ADHA MAAF ZAHIR dan Batin


--- sumbangan: Fariz

http://ilmuajianmantrapelet.blogspot.com


Sekian Artikel Nasib Peragut

Semoga artikel Nasib Peragut dipostingan kali ini, mudah-mudahan bisa menceriakan hari-hari anda. baiklah, sampai jumpa lagi di postingan artikel kami lainnya.

Anda saat ini sedang membaca artikel Nasib Peragut dengan alamat link https://ceritalucu-nya.blogspot.com/2015/08/nasib-peragut.html

0 Response to "Nasib Peragut"

Posting Komentar

FOLLOW FB PAGE

Nonton Film Gratis
Diberdayakan oleh Blogger.