KLIK UNTUK MENDAPATKAN

MINYAK PELET

Peguam Dan Saksi

Peguam Dan Saksi - Hallo semuanya cerita, Pada halman artikel yang kamu baca saat ini dengan judul Peguam Dan Saksi, saya sudah mempersiapkan artikel agar menarik. dan mudah-mudahan isi postingan Artikel cerita lucu, yang kami tulis kali ini bisa anda nikmati. ok, selamat membaca dan tersenyum bahagia.

Judul : Peguam Dan Saksi
link : Peguam Dan Saksi

Baca juga


Peguam Dan Saksi

Di dalam sebuah sebuah mahkamah yang sedang membicarakan kes pembunuhan. Seorang peguam sedang menyoal seorang saksi penting.


Peguam : Awak kenal ini? (sambil menunjukkan gambar mangsa pembunuhan)

Saksi : Kenal tuan.

Peguam : Boleh awak beritahu kepada kami?

Saksi : Itu gambar..., tuan.

Peguam : Bukan, maksud saya orang dalam gambar ni.

Saksi : Oh, itu gambar seorang perempuan, tuan.

Peguam : (mula tension) Yang aku nak tau nama dia lah bukannyer lelaki ke perempuan!

Saksi : Nama dia Saodah bte Sameon, tuan.

Peguam : Bila kali terakhir awak melihatnya? (meletakkan semula gambar itu di mejanya)

Saksi : Baru kejap tadi tuan.

Peguam : Hahhh!!? Bagaimana awak boleh lihatnya kejap tadi?

Saksi : Sebab tadi tuan tunjukkan gambar tu pada saya.

Peguam : Bukanlah, maksud saya sebelum saya menunjukkan gambar tu.

Saksi : Tak pernah tuan. Saya tak pernah lihat gambar tu sebelum ni.

Peguam : Aku bukan bercakap pasal gambar nieee!!! Aku bercakap pasal mangsa!!! (sambil menikam pennya pada gambar tersebut)

Saksi : Oh! Kali terakhir saya nampak ialah ketika mangsa ditikam, tuan.

Peguam : Boleh kamu tunjukkan siapakah yang menikamnya yang berada dalam mahkamah ini. Adakah lelaki yang berada di kandang tertuduh itu? (sambil mengusap dadanya kerana terlalu bengang)

Saksi : Bukan. (tangannya kemudian ditunjukkan pada peguam tersebut)

Peguam : Hahhh!!! Kenapa awak tunjuk pada saya!!?

Saksi : Baru kejap tadi saya nampak tuan tikam gambar tu dengan pen tuan.

Peguam : ARGHHHHH!!! APA YANG KAU MEREPEK NI SYAITANNN!!! AKU BUKAN CAKAP PASAL GAMBAR TU!!! AKU CAKAP PASAL MANGSA YANG KENA BUNUH TU LAHHHHH!!!!!


----sumbangan: Sarip Baca juga 30 Pelet Cinta ampuh sangat


Sekian Artikel Peguam Dan Saksi

Semoga artikel Peguam Dan Saksi dipostingan kali ini, mudah-mudahan bisa menceriakan hari-hari anda. baiklah, sampai jumpa lagi di postingan artikel kami lainnya.

Anda saat ini sedang membaca artikel Peguam Dan Saksi dengan alamat link https://ceritalucu-nya.blogspot.com/2015/08/peguam-dan-saksi.html

0 Response to "Peguam Dan Saksi"

Posting Komentar

FOLLOW FB PAGE

Nonton Film Gratis
Diberdayakan oleh Blogger.