KLIK UNTUK MENDAPATKAN

MINYAK PELET

Perempuan Cun

Perempuan Cun - Hallo semuanya cerita, Pada halman artikel yang kamu baca saat ini dengan judul Perempuan Cun, saya sudah mempersiapkan artikel agar menarik. dan mudah-mudahan isi postingan yang kami tulis kali ini bisa anda nikmati. ok, selamat membaca dan tersenyum bahagia.

Judul : Perempuan Cun
link : Perempuan Cun

Baca juga


Perempuan Cun

Sekumpulan Mat Rempit ternampak seorang  perempuan cun berdiri di tengah jambatan seperti nak bunuh diri. Dia orang pun parking la motor dia orang kat tepi dan cuba nak menolong.

Leader dia orang menghampiri perempuan cun itu dan bertanya, "Apa yang saudari cuba buat ni?"


"Saya nak bunuh diri", perempuan cun itu berkata.

Leader tak nak melepaskan peluang untuk mengambil kesempatan, jadi dia bertanya, "Saya tak dapat nak menghalang saudari, tapi memandangkan saudari dah nekad, apa kata saudari beri saya satu ciuman selamat tinggal?"

So perempuan cun itu pun bagi la french kiss yang kaw-kaw kat leader tu.

Dah siap cium, leader berkata, " Wow, best giler ciuman tu. Kenapa saudari nak bunuh diri?"

"Mak ayah saya tak suka saya berpakaian seperti perempuan".

Pihak berkuasa mengesyaki bahawa mangsa mungkin ditolak jatuh dari jambatan itu.


---- sumbangan: Hazmi Zaki Baca juga 30 Pengasihan Ampuh


Sekian Artikel Perempuan Cun

Semoga artikel Perempuan Cun dipostingan kali ini, mudah-mudahan bisa menceriakan hari-hari anda. baiklah, sampai jumpa lagi di postingan artikel kami lainnya.

Anda saat ini sedang membaca artikel Perempuan Cun dengan alamat link https://ceritalucu-nya.blogspot.com/2015/08/perempuan-cun.html

0 Response to "Perempuan Cun"

Posting Komentar

FOLLOW FB PAGE

Nonton Film Gratis
Diberdayakan oleh Blogger.