KLIK UNTUK MENDAPATKAN

MINYAK PELET

Tujupakale

Tujupakale - Hallo semuanya cerita, Pada halman artikel yang kamu baca saat ini dengan judul Tujupakale, saya sudah mempersiapkan artikel agar menarik. dan mudah-mudahan isi postingan Artikel cerita lucu, yang kami tulis kali ini bisa anda nikmati. ok, selamat membaca dan tersenyum bahagia.

Judul : Tujupakale
link : Tujupakale

Baca juga


Tujupakale


Suatu hari di kedai mamak, seorang lelaki bertanya kepada seorang mamak yang bekerja di situ..


Hasrul : dey mamak apa password WIFI kat sini?
Mamak : apa WIFI??
Hasrul : ini kedai punya internet la..
Mamak : Ooo..itu macam kalu, password dia tujupakale jugak
Hasrul : hah??
Mamak : �tujupakale..!�
Hasrul : Apa tu..??
Mamak : Aiyoo..awak tanya passwordkan... tujupakale la..
Hasrul : Password dia tajupakale..!
Mamak : ya... tujupakale

Hasrul pun menaip T.U.J.U.P.A.K.A.L.E. (ternyata salah)

Hasrul : dey, mamak apa password dia??
Mamak : tujupakale la�sudah tanya banyak kali jugak..aiyoo!!
Hasrul : kau bagi salah la, tu yg aku tanya balik
Mamak : mana ada salah..tujupakale
Hasrul : tak boleh la dey!!
Mamak : boleh la�
Hasrul : ko datang sini tengok aku taip..(mamak tu pun datang) kalo tak boleh kepala ko aku tuju!
Mamak : aiyoo abang jangan marah la..awak satu kali saya tengok (Hasrul pun taip)
Hasrul : ko tengok aku taip T.U.J.U.P.A.K.A.L.E� tengok, mana dapat!!
Mamak : dey, abang mari sini saya taip..awak kasi tekan salah butang jugak..
Hasrul : eh, ye ke�kau tekan la
Mamak : ini macam tekan la 7777
Hasrul : �ini TUJUH EMPAT KALI..!!�
Mamak : betul la saya cakap tujupakale..
Hasrul : %@$#@%#!!!!�.


--- sumbangan: Noor Azlan Hussin Baca juga 30 ilmu pelet ampuh


Sekian Artikel Tujupakale

Semoga artikel Tujupakale dipostingan kali ini, mudah-mudahan bisa menceriakan hari-hari anda. baiklah, sampai jumpa lagi di postingan artikel kami lainnya.

Anda saat ini sedang membaca artikel Tujupakale dengan alamat link https://ceritalucu-nya.blogspot.com/2015/08/tujupakale.html

0 Response to "Tujupakale"

Posting Komentar

FOLLOW FB PAGE

Nonton Film Gratis
Diberdayakan oleh Blogger.